Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men busschauffören har knappast tid att vänta tills föräldern satt fast barnvagnen, gått fram, och sen tillbaka till vagnen innan han kör. Jag tycker att det är självklart att man ska åka gratis på buss med barnvagn.
Jo, i Stockholm så är det.
Eller att barnet reser sig vagnen och välter den.
Det riskmonentet vill man inte ha.
Dessutom så finns det inte tid att hålla på och traska fram och tillbaka i gången på det viset.
Då så skiter sig tidtabellen.
Inte finns det plats för det heller.
Jag kör buss i SL-trafiken och är glad för de reglerna.
Man åker gratis med rollator också av samma orsak.
Visserligen rosa plyschbyxor men dålig klädsmak finns det ju många som har.
*Trygg hötter med näven*
More ´pink for the people!!
Join the Barbapappa club!
Då har jag ett fint förslag, fungerar utmärkt på spårvagnarna i Göteborg och Norrköping. Kortläsare/betalningsautomater vid alla ingångar.
Stockholm håller på att införa det men stockholm är som alla vet 10 år efter göteborg med allt
Deras superspärrar som ska hindra folk att planka tex.. dyrare att åka så fler plankar Sänk priserna och upp med automater som i gbg och jag lovar att plankadet sjunker
När hon promenerade iväg såg man hur hela ändalykten på kvinnan mycket fint skumpade upp och ner Samtidigt ackompanjerat av celluliter som skapade månlandskap.
Ptja, det har de alltid tid för här. På samma sätt som de har tid att vänta på alla puckon som inte kan ha kort/pengar redo när de kliver på bussen.
Då har jag ett fint förslag, fungerar utmärkt på spårvagnarna i Göteborg och Norrköping. Kortläsare/betalningsautomater vid alla ingångar.
Hur som helst så kollar vi biljetter manuellt.
Det är olika.Jag måste bara fråga! När ni kollar korten, kollar ni på datumet när det går ut, hela datumet eller kollar ni bara att det är ett busskort?
Bara nyfiken! Hur gör du?
dyrare att åka så fler plankar Sänk priserna .....
Det är därför som ni inte har gratis resor för dem med barnvagnar.
Olika liksom.
Vi tar inte pengar heller och om inte biljetten är redo så får man ta nästa buss.
Den går oftast inom en kvart.