Mamma är död!

KungTulle

Trådstartare
Jag fick ett pm nyligen att Victors mamma Ida är död. Min stackars nordis har blivit moderlös.

Blev helt tårögd när jag fick veta det.:cry:

R.I.P Ida.

/KT

Sv: Mamma är död!

Min ponnys mamma dog under tiden jag hade honom. Det kändes lite hemskt, min älskling hade helt plötsligt inte längre någon mamma.
Visserligen tänker ju inte hästarna så, han hade dessutom inte träffat henne på jag vet inte hur många år, men ändå.

Oj stackars pojk som blivit moderslös. Du vet väl att killar har svårt att skiljas från sina mödrar, så nu får du trösta honom ordentligt.

Min fd hästs mamma blev ihjälkörd av en bild när hon var 4 månader..tungt:( *Kram*

Var mamman fyra månader (riktigt ung mamma, måste jag säga) eller var det avkomman som var fyra månader när mamman blev ihjälkörd?

Jag antar att det sistnämnda var rätt, även om det tog en stund för mig att lista ut ;)

OnT: Min första hästs pappa gick bort under tiden som jag hade henne. Läste om det här på Buke förresten.

Var mamman fyra månader (riktigt ung mamma, måste jag säga) eller var det avkomman som var fyra månader när mamman blev ihjälkörd?

Jag antar att det sistnämnda var rätt, även om det tog en stund för mig att lista ut ;)

OnT: Min första hästs pappa gick bort under tiden som jag hade henne. Läste om det här på Buke förresten.

Hehe det var fölet som var 4 månader, mamman var 20;)

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 720
Senast: Roheryn
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 285
L
Övr. Hund Varning att dethär är om av livning och död så läs inte ifall ni tycker att sånt är jobbigt! ❤️ Men jag undrar bara några saker om av...
2
Svar
39
· Visningar
4 016
Senast: Sol
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 191
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar