Malmö int. 15-16/3

Sv: Malmö int. 15-16/3

Vilka ska dit? :)

Jag ska ställa ut min i juniorklass (9-15 mån)
2008-01-03010.jpg

Den här knasbollen
2007-12-04039.jpg

Hittade en bättre bild på honom

Senast ändrad:

Jag, ställer grupp 5-hund i unghundsklass.

Jag har planer på det om inte min tik tänker löpa just då för då är hon inte mycket att visa upp..Min andra tik löper nu och tyvärr tror jag hon bli inspirerad:(

Självklart :D! Det är ju tradtion :angel:, fast jag skall bara kolla och ev. ställa ut min mammas ena nuffe :love:.

Mvh
Emma

Jag skulle kunna åka dit bara för att se din hund tror jag :D

Västgöten är liten hemlig kärlek för mig nämligen ;)

Du är så välkommen så! :D

Risken finns att det inte är jag som ställer honom (det beror på ringordningen, är ev. dubbelbokad på förmiddagen), men oavsett vad kommer jag att dyka upp på utställningen framåt lunch.

Jag ska dit och kolla. Kommer inte ställa min egen men ska ev gå med min kompis hund.

Ok, roligt att så många ska dit! :)

Jag kommer att ställa på lördagen grupp 2 dvärgpischer i juiorklassen!

Ska bli väldigt roligt, även att jag måste vara själv (förrutom hunden såklart) hela dagen.:smirk:

Ok, roligt att så många ska dit! :)

Jag kommer att ställa på lördagen grupp 2 dvärgpischer i juiorklassen!

Ska bli väldigt roligt, även att jag måste vara själv (förrutom hunden såklart) hela dagen.:smirk:

Du är inte ensam om o vara själv, jag också ska åka tåg ner till Malmö sen buss...Så de blir ingen bur med....Men en stol till mig o en filt till vovven...

Absolut. Det är det jag antagligen kommer att göra =) Plus för att shoppa =)

Ja, det hade ju kunnat vara kul egentligen. Fast min äldsta hane är rätt så usel i ringen fortfarande tyvärr :crazy: Han har enormt svårt att koncentrera sig och stå snyggt en längre stund, han vill så gärna kolla läget överallt på en gång. Men han är himla fin, så jag hoppas han kan börja uppföra sig någon gång ;)

Kanske åker jag dit för att titta i alla fall! Får nog öva på fler mindre utställningar med Benni innan han ställs. Och valpen är ju alldeles för ung än så länge.

Puttar upp denna tråden lite.. :)

Är det någon här som vet vart man kan köpa en relativt billig, och bra, stol till bl.a. utställningar? :)

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Rumpnissen
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 989
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka