Japp! Har bestämt mig för att låta någon annan (förhoppningsvis) ha lika kul med honom som jag har haft... Inget lätt beslut men, men :crazy:

Har ABSOLUT INTE tänkt att lägga av, har ju fler hästar och har väl tänkt att jag ska köpa nåt nytt för pengarna också.

Malin

Det var ju skönt att höra att du också inte tänkt sluta. Tycker att du Malin rider bland de finaste.
Är ganska ny inom detta, såg min första tävling för två år sedan och har varit på de flesta större sedan dess.
Hörde att Jessica S har slutat, trodde det var en epedimi. Men hon slutade pga sjukdom om jag hört rätt........??
Synd, hoppas jag hittar någon annan att fråga massa dumma frågor? Jag får väl använda er här på bukefalos som bollplank.

Malin har du lektioner?

Anna-Karin

Jessica har fått en lite dotter....det är inte sjukdom :D
Malin ska ju inte heller sluta men vad jag så har hon en häst och vill skaffa en till, rätta mig om jag har fel Malin.
Jag vill ha Hotrodder :love: :love:
Men jag har ju lovat mig själv att inte ha mer än en häst åt gången pga tidsbrist.

har inte du en Skunk avkomma???? Efter Coco Skunk???
Har själv en halvsyster till Coco!!!!

Tufft beslut att ta, men jag förstår.
Hotrodder är ju så himla fin!

Blir spännande att se dina framtidsprojekt!

Svarar alla på en gång :bump:

Jo jag har ett litet buckskin-sto efter Coco Skunk som blir 5 år nu. Hon är dräktig med CC Top Whiz och ska förhoppningsvis föla i mitten på maj... Ska bli spännande att se vad det blir.

Får tacka för komplimangerna också :o Vi har trivts så bra ihop Hotrodder och jag men han är en ganska "lätt" häst att rida på, världens snällaste!! Hoppas att han kommer till någon som fortsätter att tävla honom, han har mycket kvar att ge.

Malin

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 899
Senast: Inte_Ung
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 449
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 705
Senast: lizan
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 849
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar