Malin Bayard?

jhs

Trådstartare
Jag undrar i fall Malin Bayard har någon typ av hemsida eller fanclub!? :confused:
Skulle vilja ha denadressen i så fall!!!!! :)

nja tror inte att hon har någon egen... men vet att hon har en del info och bilder och sånt via HM:s hemsida...

mm såg det också. dom är ju svenskt HALVBLOD inga travare. visst halvbloden ingår ochså i varmblod men svenskt varmblod som det stod är travare!

mejlade dom ang det förut men dom brydde sig inte verkar det som.

Avelsföreningen för det vi i dagligt tal kallar svenskt halvblod heter ASVH vilket står för "Avelsföreningen för svenska vamblodiga hästen" så det är inte helt fel att kalla dem för varmblod, internationelt går hästarna av "halvblodstyp" också alltid under beteckningen "Warmblood".

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
447
Senast: Tassa
·
Fordon Jag har nu fått veta att det är termostathuset på peugeoten som läcker. Det kostar drygt 6000 att laga. Jag var i kontakt med en som...
2
Svar
30
· Visningar
3 145
Senast: Wille
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 451
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar