Malin Baryards nya hjälm!

P

Phonix

Någon som vet vad det är för ny hjälm som Malin BJ har? Jag antar att det är en charles owen men är inte säker.Hon tävlade bl.a med den nu i Hickstead. Det är en svensk flagga på den!

länk till en film där hon tävlar med den! :http://www.youtube.com/watch?v=nuORwHZ2CkM

i slutet av filmen ser man lite tydligare!!
tack!:bump::banana:

Sv: malin baryards hjälm?

Jag vet inte vad den heter, men du kan gå till en ridsport affär och kolla med någon där;)

Hälsningar Medryttaren

Sv: Malin Baryards nya hjälm!

Det ser ju ut som någon slags special-Ayr 8?
Kanske personligt lackad helt enkelt, det är det ju ganska många som har nu för tiden?
I don't know...

Det är inte den hjälmen jag menar, den hjälmen som var på din film är en Ayr 8 i guld och svart!:bump::banana:

Det är Charles Owens nya Ayrbrush.
Den var designad för internationell lag tävlande ryttare på WEG och förhoppningsvis OS i London 2012.
Det finns också några tidigare OS-ryttare från USA som har den bl.a. Anne Kursinki.
Ytan på hjälmen är airbrushed.
Tyvärr finns inte hjälmen att köpa nu. Den kan möjligtvis finnas till försäljning i framtiden.

Liknande trådar

Träning Lite spinoff på den här tråden. Ny sadel och lite bättre förutsättningar, min hand är fortfarande usch men det känns lite bättre i alla...
Svar
10
· Visningar
2 303
Senast: ridtravare
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka