Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi målar om! Både in- och utsida. Det blir dock samma färger som innan; rött på utsidan och vitt/brunt på insidan. Brunt är mkt smidigt för det är samma färg som boxväggarna och skiten syns inte så väl
Tidigare har dock det vita varit kalk men nu målar vi med färg istället, så det blir mkt starkare färg än det varit innan Får väl langa upp bilder nån dag...
Jag ska ta kort på mitt stall. Håller på att måla. Ska bli vitt och grått med svart järn som du har. Jag väljer en något mörkare grå. Väldigt fräscht blev ditt i alla fall- jättefint! Jag har aldrig laddat upp bild här, är det svårt?
Själv har vi precis rivit ut de gamla stallet som bestod av 3 boxar.
Har nu 4 hästar så pappa åker på att bygga om
Åter kommer med bilder när det börja likana nåt, nu e det bara tomt.
Kan passa på att fråga; ni som har trä i boxarna, visst finns det "recept" på en blandning som gör att hästarna inte tuggar på träet?
Typ någon olja med träkära, eller e jag helt ute och cyklar?
Vi målar om vårt stall. Nu är det ljusgult/vitt med blått kring fönsterkarmar och valv, det ska bli ljusgrått/vitt med lite mörkare röd kring fönsterkarmar och valv
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.