Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har använt Historiska Hem fast det var några år sen så jag kan inte svara på vad de tar för arvode idag. Jag var förvånad då över arvodet för jag trodde de skulle vara dyrare men de var snarare bland de billigaste. Men det kan ha förändrats. Det som de gör bra är att de verkligen lyfter fram varje bostads bästa egenskaper, det finns en röd tråd i stylingen, och de annonserar där det gynnar bostaden bäst.Tittar på att sälja min lägenhet (Stockholm) och blir lite nyfiken på vad för arvode folk betalat för sina mäklare där ute? Och vad har ni betalat för eventuell styling?
Om någon råkar ha använt Historiska Hem som mäklarbyrå så är jag lite extra nyfiken.
Tittar på att sälja min lägenhet (Stockholm) och blir lite nyfiken på vad för arvode folk betalat för sina mäklare där ute? Och vad har ni betalat för eventuell styling?
Om någon råkar ha använt Historiska Hem som mäklarbyrå så är jag lite extra nyfiken.
Fast pris 50 000 plus någon procent om priset skulle överstiga en viss summa. I Stockholm för 4år sedan.
Jo, jag vet att det är mycket viktigare med annat men det var inte min fråga. Jag har redan bjudit hem tre olika mäklare för att känna efter, men jag var mer intresserad av att veta andras erfarenheter.Jag har använt Historiska Hem fast det var några år sen så jag kan inte svara på vad de tar för arvode idag. Jag var förvånad då över arvodet för jag trodde de skulle vara dyrare men de var snarare bland de billigaste. Men det kan ha förändrats. Det som de gör bra är att de verkligen lyfter fram varje bostads bästa egenskaper, det finns en röd tråd i stylingen, och de annonserar där det gynnar bostaden bäst.
Att välja mäklare handlar om så mycket mer än att hitta det lägsta arvodet. Kontakta några olika firmor och be dem komma och titta och beskriva hur de vill sälja din bostad.
Tittar på att sälja min lägenhet (Stockholm) och blir lite nyfiken på vad för arvode folk betalat för sina mäklare där ute? Och vad har ni betalat för eventuell styling?
Kan tänka mig det. Ska träffa en till veckan och är så nyfiken på vad de ska ta. Tycker den specifika mäklaren verkar så bra, fått en bra känsla när jag sett henne på visning och tycker alla objekt hon sålt är snyggt stylwade.Minns inte exakta siffror men jag var med i vår styrelse i vår BRF för två år sen. Vi skulle sälja en lägenhet i föreningen då denna varit en hyresrätt och personen som hade kontraktet gick bort. Vi jämförde flera olika mäklarfirmor och tog in offerter och Historiska hem var överlägset dyrast av de fem offerter vi tog in.