• Avel
  • Trådstartare Trådstartare granis
  • Startdatum Startdatum
G

granis

Är det någon som vet hur mkt Majim G kostar i år, och vart han står?
Jag hade bestämt mig att betäcka mitt sto med Advokat 963:love:, men nu har jag Majim G som kandidat oxå:p.....Svårt att bestämma. Gillar Advokat och hans stam jättemkt, men Majim G är oxå otroligt fin....Tror båda två passar mitt sto

Sv: Majim g

Det finns en gammal tråd om Majim G.
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=645633
Den är från 2006 och där står det var hade kostade då och vart hon stod. Jag har ingen aning om han står kvar där, men ringer man till dem så borde de ju veta vart han står om han inte står kvar där fortfarande. Och står han kvar där fortfarande så vet de ju vad han kostar.

Majim ägs av två st ägare varav den ena tävlar honom i hoppning och just nu bor i Skåne. Den andre bor i Kalmar och hingsten har varit stationerad på Björnö Ridcenter tidigare och jag har svårt att tänka mig att ngt annat skulle gälla i år. Jag kan dock höra med dem när jag får tillfälle :idea:

Jag minns inte vad han kostade dock men inte så dyr. Jag har ett sto efter honom som är jättetrevlig by the way :)

Lycka till med ditt hingstval!

Enligt årets hingstkatalog står han på Björnö ridcenter, Läckeby.
Naturlig betäckning, 1500 kr + 5000 kr vid levande föl.

finns det ingen hemsida med honom?? hade varit kul att se bilder och läsa lite??

Här är några jag tog på honom förra sommaren:

18439576.jpg

18439582.jpg

18439581.jpg

Fler bilder finns här.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 075
Senast: Freazer
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 773
Senast: Lobelia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 991
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 079
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V