Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Majim G står till avel naturlig betäckning på Björnö Ridcenter 2 mil norr om Kalmar. Jag har sett en mkt trevlig 5åring u.sto e. Lester, stor elegant med härliga gångarter, och en kompis har en 3åring u sto e. Hubertus-Nepal som är superläcker. Själv tänker jag betäcka ettD-ponnysto med honom i år.Molekyl skrev:Fastnade förra året för Majim G, men kan nu inte hitta honom någonstans. Är det någon som vet?
Har nogon fått avkomma efter honom? Hur blev de isf?
/Malin
poloplayer skrev:Majim G står till avel naturlig betäckning på Björnö Ridcenter 2 mil norr om Kalmar. Jag har sett en mkt trevlig 5åring u.sto e. Lester, stor elegant med härliga gångarter, och en kompis har en 3åring u sto e. Hubertus-Nepal som är superläcker. Själv tänker jag betäcka ettD-ponnysto med honom i år.
Ena helgen såg jag honom hoppa 130klasser med ena ägarens son , tror han är 16år och bara ridit ponny tidigare, några helger senare såg jag honom placerad i MSV dressyr med andra ägaren, visst är han väldigt glad och pigg, men har man sett honom i stallet så är han helt cool som en gammal stadig valack. Jag kommer att använda honom på mitt D ponny sto för att förhoppningsvis få en lika trevlig avkomma som han är.shady skrev:Han är inte vass, utan pigg och glad häst som gärna visar upp sig för den hingst han är. Gudomligt snäll i stallet och på tävlingar. Tävlar ju MSV dressyr och hoppning tror nya ägarna debuterat honom i 130 hoppning.