Majestic Prince är död

Sv: Majestic Prince är död

Jag beklagar verkligen din sorg och kan inte annat än hålla med om att man stannar upp och värderar den tid man har tillsammans med sin häst, för innan det händer något är man inte medveten på samma vis hur fort den kan ta slut!
Och jag hoppas verkligen att du kan glädjas åt dina egna avkommor efter honom och se hans gener leva kvar och göra det bästa möjliga av en tragisk situation!
Hoppas att ditt sto är dräktigt nu och att det nästa år tittar ut ännu en fölis efter Prince!!

Usch så tråkigt. Det är alltid en mardröm när det händer. Våran Martin gjorde en liknande utflykt en natt för många år sedan. Det slutade lite bättre, sparken från stoet blev en spricka i knäskålen som läkte på tre månader.

De har hormoner de där grabbarna och hur nogrann man är så händer det alltid än då.
/ Karin

Jag lider med dig, var glad för de år ni fick tillsammans och allt ni gjorde. Det finns inga ord som kan trösta nu, det kan bara tiden göra.

madde++++

Tack fina Prince för våra två grabbar! Tack Jessica för att jag fick rida honom på göingeritten i år ! Du kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan som den vackra modiga kille du var! Vi ska se till att hedra ditt minne genom att Stor-Ynkh, Lill-Ynkh och Kelda kommer ut på distansbanorna!
Du finns i vinden som blåser över Fröböke! Kram pia, Uffe o Gunnar

Beklagar verkligen. Miranzan å Sharkina hälsar,
som båda blev lite kära i honom..

Kram Paulina

Äsch, vad tråkigt och ledsamt! Det går så fort också när det väl händer... Skickar varma tankar till dig!

/Camilla

De så synd att han e bort man jag han ju få en liten flicka efter honom. hon e helt underbar och fått pappas fina psyke. Jah som hade tänkt betäcka med honom igen till våren med samma sto men de går ju inte nu... tycker synd om dej jessica.. hoppas de e bra annars...

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
M
Hästvård Min bästa kompis har en liten shettis hingst (3 år i maj) i samma stall som jag, han går tillsammans med en annan liten hingst. Allt har...
2
Svar
35
· Visningar
2 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka