Majestic Prince är död

T

Team J H

Natten mellan mån och tis tog Prince sig ut ur sin box (antagligen för att vi glömt kolla så den var ordentligt stängd) Han tog sig in i en grannes hage där det går två nordsvenska ston, har försökt betäcka den ena av dem och fått hf ben avsparkat i knäleden, fick avlivas på plats. Det är i sådana här stunder man inser att man ska uppskatta det man har,är tacksam för de 10 år jag fick tillsammans med Princen. /jessica

Sv: Majestic Prince är död

Usch så tråkigt.
Ston som inte vill ha en hingst i hasorna har ju en otroligt kraft i bakbenen. Konstigt egentligen att det inte händer mer såna här grejer. (Fast det kanske det gör, utan att ägaren talar om det).
Hoppas de avkommor han har får visa framfötterna ordentligt.

Men Jessica.. Vadfruktanssvärt... .. Kan barainstämmA MED DE FÖRRA TALARNA.. *KRAMAR OM*..

Mkt sorgligt när ngt sån här händer. Många tröstkramar från mig

Det var verkligen sorgligt Jessica, mina tankar finns hos dig.

Kramar från
Eva M

Åh, jag är så ledsen för din skull Jessica. Stor kram från mig och Patrik.

Finns inget annat jag kan säga merän att det är en hemsk tragedi! Usch vad tråkigt:(

*Många tröstkramar*

Beklagar sorgen. Tog bort min ena häst imorse, vi fick tre år tillsammans. Just nu finns inga ord.

Jag är jätteledsen
*Stora tröstande kramar*

Åh så sorgligt, jag lider med dig!!:cry:

Bia
1d3038a3.gif

Vad tråkigt :( Man ska verkligen vara glad för det man har, det kan gå så otroligt fort ibland.

Camilla

Är så hemskt ledsen för er skull!
Läste precis vad som hänt och vet själv hur totalt sänkt jag skulle bli om det varit min grabb som blivit drabbad. Men lasta inte er själva för detta med koll av dörren! Till 99% kollade ni den. Men det går automatiskt - och i efterhand kan man aldrig säga säkert att man verkligen HAR kollat. Det tråkiga med oss människor är att vi "älskar" att ge oss själva skulden när något tragiskt händer. Trots att vi gör så gott vi kan. Tänk inte "om inte" - tänk istället på allt underbart ni haft tillsammans! Och ta tillvara på hans avkommor!
/Anne

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
M
Hästvård Min bästa kompis har en liten shettis hingst (3 år i maj) i samma stall som jag, han går tillsammans med en annan liten hingst. Allt har...
2
Svar
35
· Visningar
2 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka