• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare elinsjobergh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 794
Sv: main coon

de blir lite högre än en vanlig katt men det är mest längden som jag lägger märke till, de blir ju ca 1 meter ibland (inklusive svanslängd) :)

Dom är underbart fina, men gryyyymt dyra ;)

Farbror min har 2 st, och i deras hus är det inte blomkrukor som flyger, utan stolar, soffor, fåtöljer, bord ;) Dom fick köpa en hundlucka för katterna skulle komma igenom ;)

Deras största var 1,05m mellan tassarna utsträck när han var ca 12 månader, dom har inte mätt honom nu för det går inte när han är vaken, sen vet dom inte om då vågar kolla hur långa han är ;)

Tack för svaren!
Verkar vara en hel cool katt, funderar faktiskt på att skaffa en...Får se om min blivande sambo är lika pigg på det...skulle tro att det är priset han kommer att reagera på :crazy:

Men han går säkert att övertala!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
2 010
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Det går inte förklara bort längre, Tuva har ont. Hon har i helgen börjat halta lite grann, går med lite kutad rygg och vill helst inte... 2
Svar
37
· Visningar
3 335
Senast: sthu
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 357
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 340
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka