Mailadress till KWPN?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 813

Cyllene

Trådstartare
Har via hemsidan kontaktat dem flertalet gånger ang ett sto men får aldrig svar. Någon som har en e-mailadress man kan försöka med också?

Blir tokig!

/C

Senast ändrad:
Sv: Mailadress till KWPN?

Nu blir jag förvånad !

Jag har mailat KWPN ett par gånger via hemsidan och fått luntor i brevlådan två-tre dagar senare.

Förresten, sto-stammar och annat matnyttigt kan du ju hitta via paardenfokken-sidan.

Det är en kompis som köpt ett Zangersheide-reggat sto. Via en hemsida för en auktion upptäckte jag att hon fått ett föl. Stoet är 5 i år och kan vi få papper på fölet så kan hon ju gå som unghäst längre.

Enligt den hemsidan är fölungen reggad KWPN, inte Zang. Mailade KWPN och Zang samtidigt med en förfrågan om fölet. Z svarade direkt, nu två veckor senare har jag fortfarande inte hört något från KWPN!

Kan du inte ringa då?
(Jag föredrar själv att maila:cool: )

Liknande trådar

Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 660
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 096
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
2 996
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått tre Swish betalningar (alla under 100kr) ifrån Riverty Sweden AB, ett företag jag aldrig varit i kontakt med och som har...
Svar
18
· Visningar
1 697
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Kattbilder #10