• Avel
  • Trådstartare Trådstartare emmafbg
  • Startdatum Startdatum
E

emmafbg

Hej! finns det någon som har information och bilder på fullbloshingsten Mago xx?

Tacksam för svar! :bump:

Här hittar du hans galoppresultat!

Mago är min favorit-fullblodshingst, och jag skulle verkligen önska att han fanns tillgänglig i Sverige. Jag såg honom på Täby Galopp flera gånger :)

Vet inte om någon av de andra länkarna du fått visat att han tävlat i svår dressyr. Någonstans i röran här hemma har jag en video med honom från en dressyruppvisning som visades på svt. Tycker att det är imponerande att först springa in hyfsat med pengar på banan, och därefter också bli en god dressyrhäst.

Kan också tillägga att Mago xx tillhör en gammal svensk fullblodsfamilj. Stammodern föddes 1927 i Tyskland!

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 296
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 943
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar