Magkurs spruta (oralpasta)?

M

-moa-

Jag är ute efter en sådan "magkur" spruta (med oral pasta i) som heter "Protection" eller något liknande, men hittar inte vem som är anvarig för det i Sverige.
Tänkte om någon vet, alltså inte affär eller liknande då det inte är tillåtet här men nog med info så att jag kan hitta det.

Sv: Magkurs spruta (oralpasta)?

Tack så mycket men det var PRO-tektion tydligen jag menade haha (vän hittade det åt mig)
Dock börjar jag fundera på vad skillnaden mellan dom två är men men...

Veterinären brukar ha probiotikasprutor, vet inte om man kan få ut det på recept eller om det går att köpa dom i Sverige.

Annars håller jag med om bakjäst.

Hittade det som tur var :)
Han matvägrar igen så annat än i sprutform är inte så aktuellt tyvärr :/ (är under behandling för magsår men allt som kan hjälpa är värt att prova tyckte vet)

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
837
Anläggning Bytte ju bort torven för det kändes mindre och mindre klimatsnällt att använda och har hittat ett (visserligen franskproducerat)...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: Fazeem
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 196
Senast: Myrten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 049
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025