Madrass i vagnen?

H

Hot Shot

Brukar det inte vara en sån med när man köper vagnen? :confused:

Håller på och fixar det sista nu innan bebis kommer och blev lite snopen när jag skulle bädda vagnen och det inte finns någon madrass? Har en ny Teutonia!

Sv: Madrass i vagnen?

Men det måste ju gå att köpa om du inte fick det med? Kolla i affären där du köpte den. Är det bara helt hårt i botten eller?

Vår nya Briovagn har ingen madrass. När han var mindre och vi använde mjukliften så bäddade vi med en ihopvikt fleecefilt. Sedan vi slutade med mjukliften så sitter och ligger han direkt i vagnen (fastsatt i selen). Det verkar inte vara några problem, han sover gott utan madrass.

Lite fodrat är det ju men jag tycker det är konstigt ändå, är ju inget att vika lakanet runt.

nähä, jag har en madrass i min brio men under det är det typ träbotten! om duu villl ha en madrass och inte näjer dej med madrass kan du säkert köpa rn vanlig och klippa till i rätt mått.

har oxå en teutonia. Finns ingen madrass i min heller, min är från -06.
Jag har sytt ihop dubbel fleecefilt till en madrass. Täcke lika så. Köpte tyg på ikea och sytt påslakan, och ett lakan som jag har sytt om till många små så det passar vagnen. Billigare att göra så.

vi har mjuklift i sittvagnen, i dom är det ingen madrass, men trodde att det var det om man hade en riktig liggdel!! Har vikt en filt och bäddar om den som madrass, fungerar bra tycker jag :)

(tips...om någon tänker göra som jag gjort, ta då inte en fleecefilt på sommaren, det blir vääääldigt varmt... gjorde det först utan att tänka mig för....)

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 853
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka