D
Dwight
Hittar inte EN bild på hingsten. Någon som har?
Och gärna lite om avkommor med storlek, lynne, färg etc. BILDER!!!
Och gärna lite om avkommor med storlek, lynne, färg etc. BILDER!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag provred ett sto för
1 1/2 år sedan. Hon hette Denise Dreams kallad DeDe undan Ninja II och efter Ma limited Dreams och måste nog vara 6 år nu?. Var 144 i mkh om jag inte mins fel. hur go som hellst men jag tvekade då pga solexem vilket jag ångrar. Jag har tänkt på denna häst dagligen sedan dess och ångrar mej djupt att jag inte köpte henne.
Jag provred ett sto för
1 1/2 år sedan. Hon hette Denise Dreams kallad DeDe undan Ninja II och efter Ma limited Dreams och måste nog vara 6 år nu?. Var 144 i mkh om jag inte mins fel. hur go som hellst men jag tvekade då pga solexem vilket jag ångrar. Jag har tänkt på denna häst dagligen sedan dess och ångrar mej djupt att jag inte köpte henne.
KAN man få dubbelreggat så här i efterhand?
Det är en ung och mycket ambitiös och duktig tjej som köpte Dede. Jag har haft en del med dem att göra och det är en helt underbar häst och en ung ryttare med enormt mycket känsla för häst, så talangfull.
Så ja... du gör nog rätt i att ångra dig... Men jag kan trösta dig med att Dede har hittat en bra människa och har det jättebra och utvecklas fint. Dede är en mycket vacker häst, med fina gångarter och ett härligt psyke.