Lysrörsgaller, vart?!

Qvicka

Trådstartare
Bygger om i stallet och ett av lysrören hamnar i en box, jag är därför på jakt efter sånt där galler som man sätter över. Tycker mig ha sett såna tidigare, men nu hittar jag inget nånstans! Hjälp!

Myrby har en variant förresten, kostar 495 spänn.. Finns det verkligen inte fler ställen som säljer dessa?

Sv: Lysrörsgaller, vart?!

Letade också efter detta förra året, men de jag hittade verkade lite väl klena. Har fått mina gjorda av en svetsare, och de är så rejäla så att de står emot en dinosaurie:D Istället för ett galler är det två grövre "pinnar" som skyddar lysröret... Svårt att förklara, ska försöka leta upp något foto om du vill...

Sv: Lysrörsgaller, vart?!

Nordpost, Bole eller nåt liknande har det. Kommer inte ihåg vilket av de som har det.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 700
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka