Hippocampus
Trådstartare
Ska köpa imorgon. Hittade en Sorbact så lindade den idag.Har du testat Animalintex? Jag hade klippt en stor bit, typ lindat hela kota, karled och en bit upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska köpa imorgon. Hittade en Sorbact så lindade den idag.Har du testat Animalintex? Jag hade klippt en stor bit, typ lindat hela kota, karled och en bit upp.
Ikväll var det bättre i benet efter sorbact, bomull och linda. Såret som tryckts utåt var ”inåt”. Massa gult klegg i såren. Vill inte att man ska röra.Ser lite creepy ut. Borde ha minskat rejält om det var rätt AB. Har också god erfarenhet av honung dock. Ser ut som små krustor ( rasp, allergisk reaktion, skållor etc) där bakterier eller svamp fått fäste. Ngn feber ? Hade verkligen velat Odla om det inte ger med sig kvickt. Håller tummarna för snabb läkning.
Dom har sån salva på klinik, min kompis häst hade rejäla sår och veterinär skrev ut en salva på recept till dom.Jag fick liknande på en häst för tio år sedan. Behandlades med medicinsk honung och någon salva som jag tyvärr inte minns namnet på, skrevs ut av veterinären. Tog knappt två veckor att läka.
och dom läkte bra glömde jag tillägga. Tror det var honung i den. Funkade också med mugg/rasp.Dom har sån salva på klinik, min kompis häst hade rejäla sår och veterinär skrev ut en salva på recept till dom.
Medicinsk honung finns utan recept medDom har sån salva på klinik, min kompis häst hade rejäla sår och veterinär skrev ut en salva på recept till dom.