M
Myrkradis_
Äntligen lyckades jag övertala föreldrana att få ha en katt i huset . Har jobbat på ett perser katteri i 2 år nu och har värkligen intresse för denna ras. Min så underbara chef/vänina bestämde sej för att ge mej som bonus för väl jobbat jobb att ge mej en av hennes bästa ung honor och inte vilken katt som helst heller min absouluta favorit från hon föddes... IS*Stjörnuljósa Tribble Fantasy är min Hon kom hem till mej i söndags efter en show på lördagen blev EX 1 (endast 5 månader så hon tävlar ej om steg) och en mycket bra kommentar, dock van hennes syster klassen(och ja slutade som bästa kattungen på hela showet) men fick kommentaren från domren att han hade en tro att min Fantasy skulle troligen få en bättre exitör en henne syster med åldern
Var bara tvugen att dela denna lycka...
Lite bilder på söta Fantasy:
Från i somras 3-4 månader gamal
Från hon kom till mej 5 månader... lite smutsig runt ögonen och inte helt piffad till då jag tog den samtidigt som jagvaknade i morse
Bild för att visa hennes fina färg dock stängde hon ögonen på bilden
Var bara tvugen att dela denna lycka...
Lite bilder på söta Fantasy:
Från i somras 3-4 månader gamal
Från hon kom till mej 5 månader... lite smutsig runt ögonen och inte helt piffad till då jag tog den samtidigt som jagvaknade i morse
Bild för att visa hennes fina färg dock stängde hon ögonen på bilden