Lycka är...

T

tretjak

...ett bra dressyrpass :banana: Efter sju svåra "år" med skador, bråk, bock och stegrande så kändes det BRA efter träningspasset.

Ny dressyrtränare :love: med friska idéer, lugn och sansad inlärningsteknik, förmåga att lugna en hyperstressad ryttare med "premiärnerver" efter långt riduppehåll!

En ohalt!mjuk och SAMARBETSVILLIG häst. Det var bara 30 minuter men de kan jag leva lääänge på :d

Känns som om man orkar ta nya tag med ridningen igen.

Ville bara skriva av mig lite... :banana: :banana: :banana:

Sv: Lycka är...

Vad roligt för dig. Det är så roligt när det går bra med ridningen. :bow:

Hade en liknande uppleverlse! Istället för att skritten kröp ihop efter ett ridpass så kändes den stark! Och mjuk. Allt var.. fint.

Fortsätter med glada nyheter :D

Lycka är att få rida sin älskling igen efter ett halvår av träning från marken. Visserligen rida i bara galopp men underbart! Finst väder, hästen är suuuperglad och pigg, för en gångs skull inte hypertittig och flyger fram :love:

Ville inte gå ifrån stallet, spec. inte när man konstaterar att bukmuskeln nog blivit lite mer uppdragen ;)

Ler och längtar, har långt kvar tilljag sitter på min egen häst igen, men tjuvar lite med andras när jag orkar
Vet hur de där svåra "åren" känns.

Apo

Liknande trådar

Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 840
Senast: Exotizc
·
Hästhantering Jag har just nu en fd galoppör hemma för omskolning till ridhäst. Jag har hållit på med hästar i över 30 år och anser mig vara både...
2
Svar
22
· Visningar
3 724
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 658
Senast: scizofren
·
V
Islandshäst Hej! Har en islandskille som jag först och främst rider ut mycket på. Tränar också NH, övningar från marken och varannan vecka rider vi...
Svar
3
· Visningar
2 705
Senast: cristobal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V