Lunge Line

S

Spich

Finnes det noen som driver med dette i Europa? Vi er noen i Norge som kunne tenke oss å lære det, og kanskje innføre den grenen også slik at man kan gjøre noe mer med unghestene på shows enn bare å stille i halter og showmanship..

Sv: Lunge Line

Hej!

Trail at hand/trail at halter finns väl hos rasföreningarna (SPHA/SQHA)

Hos WRAS ligger förslag hos tävlingsutskottet att införa Trail at hand i WRAS regelbok, enligt motion på WRAS årsmöte 060429.

Hug your horses!
/Mike Noberg - ordf. WRAS Distrikt Syd

Sv: Lunge Line

NSBA Scandinavia har långt framskridna planer på att införa Longeline i Sverige. Hör med dom när det kan bli aktuellt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Bison
·
Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Naranja
·
K
Hästvård Var ute på skrittetur igår. Hesten var pigg och glad, men gikk en smule ujevnt. Veldig vanskelig å kjenne de små ujevnhetene som var...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Novali01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30