Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja ha smarta lösningar på hur ni serverar lunch och där lunchen inte ligger direkt på marken.
Förutsättningarna är att den som lunchar slänger in hö längs med hagen i så många högar det finns hästar, att gå in i hagen är inget alternativ. Hur har ni löst detta?
Jag skulle vilja ha smarta lösningar på hur ni serverar lunch och där lunchen inte ligger direkt på marken.
Förutsättningarna är att den som lunchar slänger in hö längs med hagen i så många högar det finns hästar, att gå in i hagen är inget alternativ. Hur har ni löst detta?
Lunchlådor, en till varje häst om man har flera i hagarna.
Edit: Går att komplettera med lastpall med låg pallkrage/liknande där höet "landar" så slipper hästarna äta direkt från marken
Jag har tre pallkragar som jag skruvat ihop och ställt i ett hörn i hagen. Jag skippade själva pallen, så han äter från marken inuti pallkragarna, men där är det ju rent och trampas inte sönder eller skitas ner.Hur har ni löst detta?