Luktärt som lämnar ärtor

MissFideli

Trådstartare
Ja, min luktärt som jag så snällt fick av Granngården har blommat fint och nu ploppat ut massa ärtskidor. Man kan använda dom och hur bör man göra för att få bäst återbetalning nästa år då?

Sv: Luktärt som lämnar ärtor

Låt skidorna sitta kvar så länge att de hinner mogna ordentligt (bli riktigt runda och trinda), sen tar du in dem och låter de torka, tar ut ärtorna och förvarar dem i en papperspåse till nästa vår!

Sv: Luktärt som lämnar ärtor

Och till våren lägger du fröna i blöt över natten innan du planterar dem! :laugh:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
423
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar