Lugnande tillskott

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare DuÄrJag
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 005
D

DuÄrJag

Har en storhäst på sju år. som är nervig. Tränaren har nu sagt till mig att jag ska testa ett tillskott som heter calm någonting. Är det någon som har erfarenhet av detta? Någon som vet vad det kostar?

Sv: Lugnande tillskott

:o ehj! hahha nu har jag hittat dig! du vet vem det är:D det sthlms hästen har heter cavalor equi calm, man behöverju inte ge det varje dag utan innan tävling osv då blir det ju inte lika dyrt. kostar 2900 eller nått men räcker ett tag ju! annars finns tryptovit och vasnligt magnesium tillskott!1 tack mig för min vishet:bow::bow:

Sv: Lugnande tillskott

Jag undrar bara först hur hästens foderstat ser ut? En häst kan ju bli nervig av t ex alldeles för mycket energi i förhållande till utfört arbete.

Har hästen en balanserad foderstat? :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
340
Senast: Raderad medlem 148240
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 155
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
754
Senast: tara
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
694
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka