Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fio Vilket märke är det som har båda i ett?
Jag köpte en Hit-Air väst i helgen. Fick prova att få den utlöst och det kändes knappt och jag upplevde inte att jag blev stelare än med bara vanlig väst. Men eftersom vi flög hem fick jag inte ta med gas-patroner...
Frågan lyder
Ni som har väst, var köper ni era patroner? Är de liksom västarna billigare utomlands? Och kan man överhuvudtaget få de skickade med post?
Va? Jag köpte min väst i England för tre år sedan när jag var på badminton... Inga problem att flyga hem med gaspatronerna så länge dom var i resväskan.
Speciellt om man inte berättar för nån att man har dem där.
Kolsyrepatroner står iaf få listan över saker som är förbjudna på flyg (inkl i det incheckade bagaget) och eftersom vi även hade trangiakök med oss som måste packas upp och kontrolleras så vågade vi inte
Hmm, jag tolkade detta "Koldioxid cylinder innehållande 28 gram, till soft air gun, max 4 stycken (regler för soft air gun)" som att det bara är de små för soft air gun som är tillåtna, dessa är ju större.
Jaja nu spelar det ju ingen roll. Nu har jag köpt på nätet
Dom västarna med både och är dom tillåtna att tävla ft i utan någon väst under?
Hittar ingen sådan heller, om point two står de att man kan ha väst under också.
Finns flera kombinerade väst+airbag. De västarna behöver man ju inte ha väst under. Point two har en kombinerad oxå.