falukorw

Trådstartare
Vilka ska dit nu i helgen och ställa?
Är där på söndagen med min dv.schnauzer!
Borde väl vara någon mer bukare där?

Senast ändrad:
Sv: Lövudden

Lycka till i helgen! Jag skulle gärna velat åka. Men min uppfödare är domare för min ras, greyhound. Så det gick tyvärr inte! Min goda vän Inger ska visa sin ursnygge greyhoundhane Excalibur. Spana in honom ;)
Håller tummarna för dig med! :)

Jag blir där både lördag och söndag jag. Ska jobba i vanlig ordning. Hade gärna velat bara vara ledig och gå och kika för en gångs skull. Men vad gör man inte för hemmaklubben :)

Det var dåligt med bukare som ska ställa där.

Vad ska du jobba med?

Brukar stå på parkeringen och fäkta med armarna/ta betalt. Men det har kört ihop sej med hundvakt för min del så jag måste plocka med mej min egen. Och då får det väl bli någon annan uppgift så att jag kan ha henne i närheten. Stå i köket eller något liknande tror jag :)

Då får du komma och säga hej!
Skulle in som nr 79 i ringen så blir väl på em någon gång.
Dv.schnauzer p&s har jag.

Då är det jag med lång blond fläta och tillhörande ljus pälsboll som ser förvirrad ut vid ringside då :idea:

Såg aldrig dig ju...

Iaf så gick det jätte bra för oss :
Ukl 1
Ukk 2
ck
btk r

Så nöjd med min lilla stjärna. Hon har utvecklats enormt mycket senste halvåret. Hon rör sig så mycket bättre i ringen, speciellt från sidan och tar verkligen ut steget så man måste springa. Toppen! :banana:

Tackar!
Har nog tänk om så blir nog att åka till Norrköping iaf... Man får ju mersmak när det går bra :)

Japp, jag vet! Tänkte att det kunde vara kul att äntligen träffa dig :) Kollade just domare och vet inte riktigt om den i Nyköping eller Norrköping passar oss bäst. Ska fråga runt lite bland de erfarna utställarna för att se vad de gillar. Men nån av dem blir det iaf.

Har jag redan gjort ju :) Båda hundarna tom! Nikita för att hennes uppfödare vill ha med henne i avelsgrupp, hon är ju inte så fin eg.
Då lär vi ju ses där iaf!

Leias superbra kritik!

"32cm. Bra storlek och proportioner. Vackert huvud och uttryck. Mörka ögon. Mycket vacker hals och rygglinje. Bra bröstkorg. Bra bakställ, står välbalanserad. Rör sig bra från sidan, lite trång bak och vid fram. Bra färg och pälskvalitet."

Kikade lite bara, men såg inte dig heller, det var ju så nedrans många likadana hundar.....

Den jag åkte med blev BIR på sin första off. och slog en flerfaldig SV och champion :banana::banana:, rök dock i första gallringen i gruppfinalen.

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar