Lovisedalsritten 2010

P

perscar

Nu ligger proppen ute för Lovisedalsritten (www.rimboritten.se) och en länk till tdb-anmälning. Observera att i år skall alla anmäla sig via TDB.

Även i år ger utdelas Persians Pris till äldsta godkända häst (oavsett klass!)

Ni med 5 och 6-åringar, glöm inte bort unghästsatsningen ... alla tävlingar med CR är kval för 5-åringarna.

Sv: Lovisedalsritten 2010

I år kommer jag troligen inte att delta, men det kan hända att jag antingen blir funkis eller dyker upp och knäpper massa foton iaf ;)

Du är så välkommen så, som funkis eller fotograf!:banana::bow::bow:

*harkel harkel* Hörni, nu börjar det dra ihop sig ;) Om inte mor min jobbar så kommer jag ut och fotograferar, får jag några ekipage att fota? :D

Senast ändrad:

Ja oss :D Fast vi går bara pp klassen, min häst är bara fem och inte tillräckligt tränad för mer :)

Jag ska vara med, kommer att rida CR-klassen. Någon som vill rida i sällskap i lugnt tempo? :)

Då vill jag överlämna möjligheten att vinna Persians pris till någon annan i år, då min häst inte är bra ännu. Men får jag godkännt om några veckor så är vi i gång igen så då satsar jag på nästa år igen om allt går bra!

Lycka till alla ekipage o må äldsta häst vinna!!!

Ann o Grandi

började just misstänka att du inte skulle komma. Hoppas att Grandi blir bra i sin sena!

Persian hälsar!

Tack för en jättetrevlig Lovisedalsritt. Fin bana, perfekt skyltat och lika glada funktionärer som vanligt!//Jeanette o Smilla

Tack för det, kul att det gick så bra för er!

Jag vill också tacka för en jättetrevlig ritt! Det gick inte lika bra för mig (men nu verkar hästen helt ok!) - men jag fick rida en trevlig tur på ljuvliga ridvägar i perfekt väder bland fullt med trevliga människor, så jag är glad ändå.

Årets vinnare av Persians pris blev Silver och Campar Said, båda ägs av familjen Bonnevie. Hästarna är född 1988. Priset var skänkt av Husse i Roslagen och delas ut för att hedra (engelska) fullblodet Persian Scimitar som tävlades i distans under första halvan av 90-talet. Han fyller 29 år den 26/4.
Priset delades ut första gången 2008 när Lovisedalsritten reds på hans födelsedag.

Liknande trådar

Träning Hey alla kunniga! Har köpt mig min första alldeles egna häst nyligen som treåring (-16) och funderar nu lite på framtidsplaner. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 559
Senast: Kirie
·
Distans Nu är det inte jag som håller i detta projekt utan användaren a_schuber. Dock får jag lov att lägga in inägget igen då jag lyckades...
Svar
8
· Visningar
1 882
Senast: a_schuber
·
Hoppning Läser i dagens ridsport att nu skall de troligen klydda med kvalreglerna igen. Dels var de inne på att 4-åringarna inte skall kunna...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar