Love is blind Sverige

zassoo

Trådstartare
Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla?

Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite orolig också att det ska vara stelt eller så. Men å andra sidan antar jag att de förmodligen har castat ganska extroverta personligheter :D

Tittar på första avsnittet nu. Har sett några av de amerikanska och brukar tycka det är bra fram tills de ses typ 🙈🤣

Spolier
Hejar så mycket på Rasmus och Krisse-Ly (stavning?) och Sergej verkar vara en stor idiot. Fick så dåliga vibbar av honom direkt och än så länge verkar han uppfylla mina farhågor

Liknande trådar

Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 961
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka