Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OkejråJag ska kolla! Ska bara bli med häst först
Jag också!Åh vad kul, älskar amerikanska!
Vad är det ens?Nu är första fyra avsnitten släppta! Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla?
Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite orolig också att det ska vara stelt eller så. Men å andra sidan antar jag att de förmodligen har castat ganska extroverta personligheter
Ett dejtingprogram på Netflix, amerikanskt original med fem säsonger. De dejtar utan att se varandra, bara prata.Vad är det ens?
Aha vad märkligt.Ett dejtingprogram på Netflix, amerikanskt original med fem säsonger. De dejtar utan att se varandra, bara prata.
Efter att de har förlovat sig. Det är inget krav på att någon ska fria så tekniskt sett skulle det kunna bli noll par men det brukar bli en 5-6 st i de amerikanska säsongerna.Aha vad märkligt.
När får de ses då?
Testa, men ha skämskudden nära till handsJag gillar konceptet men klarar inte riktigt av reality-tv (har därför inte sett något av originalet heller) så jag vet inte om jag vågar testa
Oj va mycket bättre det är än jag trodde!Åhåhåhå! Fredagen räddad
Dalade fort… avsnitt 3 typOj va mycket bättre det är än jag trodde!
Trodde de skulle va torra och lite stela men nä det är känslor hit o dit
Avsnitt 2 för mig nu och min åsikt om honom bara stärksJag har tittat och fy vad Sergej är tråkig. Stora varningsflagg på honom tycker jag.