Love 2U2 1030

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lancelot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 942

lancelot

Trådstartare
Ja ha, nu står betäckningssäsongen runt hörnet! :banana:
Har ett antal kandidater till mitt sto, men än är det lite tid kvar att bestämma sig....
En hingst som jag är lite nyfiken på men inte vet så mycket om är Love 2U2. Dels tycker jag om hans typ, dels rinner Irco Marco blod i ådrorna på honom :love:.
Han är kastrerad, det vet jag, nån som vet varför?
Jag tror att han finns på FAI.
Nån som vet nåt om honom, hans avkommor, vad han nedärver.
Vill veta så mycket som möjligt!

Sv: Love 2U2 1030

Är också lite nyfiken, satt och petade på med lite grejjer i hans stam. Mamma Irconette har tävlat Svår hoppning och systern har tävlat MSV hoppning. Fick han några ston?

Ganska säker på att han är kastrerad.

Systern blev fyra i YSM i svår 145-hoppning i höstas. Hon har också vunnit barriärhoppning på 185 cm. (Är knappt 162 cm själv.) Mamman har femte högsta Blupindexet av alla ston!

Han är född 1997, o kastrerad som 9 åring -06, tror inte att han hann få så många ston. Hann inte stoägarna "hitta" honom eller var han ingen bra förvärvare?
Nån som vet nåt mer om honom eller om avkommer?

Liknande trådar

Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 753
Senast: Blyger
·
Avel Jag har ju fortfarande inte lyckats bestämma mig för vilken hingst jag ska betäcka mitt sto med i år, och nu är det bara 14 dagar kvar...
Svar
9
· Visningar
1 787
Senast: sorbifolia
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: viltmilla
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 835
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka