Löst sittande byxor med hög(!) midja?

Men hu. Nu blev jag ju kär… De roströda! Eller gröna med gult! :love:
Eller hur! Jag kikade på dem i fler år innan jag till sist slog till - de kostar ju en slant för att vara "bara mysbyxor", och jag behöver snarare incitament för att klä mig som en riktig vuxen människa när jag sitter hemma och jobbar 😬 Men vissa dagar är plyschbyxdagar, så är det bara. Har en huvtröja också, den är supermysig den med.

Jag håller på att bli galen på att alla byxor ska ha hög eller låg midja! Jag vill ha normal midja på mina byxor, på jeans verkar det vara väldigt svårt att hitta!
Ah, jag slutade med jeans för några år sedan och gick över helt till superstrechiga material. På sådana byxor tycker jag det finns en hel del ”medel/normal” midja, men noll koll på jeansutbudet..

Jeansen vet jag inte än hur de håller, men de vanliga byxorna (Asana) köpte jag 2020 eller 2021 och har använt mycket. De ser ut som nya. Inga noppor, inga hål i sömmar eller liknande och de håller formen.
Så köp! Helt klart värt den där tusenlappen.
Drar de åt sig päls? 😅 Vet inte hur mycket kläder jag köpt som inte går att använda för man ser ut som en pälsboll efter att ha suttit i soffan.

Jag gillar att ha byxor som är lika mjuka och sköna som mjukisbyxor men som ändå ser så pass snygga ut att jag kan ha på kontoret. Hittade flera såna på tex cubus. Speciellt svart eller mörka färger kan se proffsiga ut även om det är mjukt material.

Eller hur! Jag kikade på dem i fler år innan jag till sist slog till - de kostar ju en slant för att vara "bara mysbyxor", och jag behöver snarare incitament för att klä mig som en riktig vuxen människa när jag sitter hemma och jobbar 😬 Men vissa dagar är plyschbyxdagar, så är det bara. Har en huvtröja också, den är supermysig den med.
Skulle eventuellt kunna vara så att jag inte kunde behärska mig utan har shoppat loss lite… :angel:

Har velat testa Asana från Ninepine i en massa år men så glömmer jag bort osv. Beställde Relaxed fit när jag såg denna tråden, passade inte alls mig utan såg jättekonstiga ut. Bytt till en längre storlek och ett par Wide och ett par Bootcut. Tyvärr var båda super 😅 Bootcut lite längre trots samma längd. Köpte även ett par Active Short att ha i stallet och även de var supersköna!

Tack buke för bra tips, nu slipper jag ha träningstights till skjorta när kollegorna vill gå på fin cocktailbar, dessa var nästan skönare dessutom 😁

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 482
Senast: LiviaFilippa
·
Äldre Kanske dummaste frågan i år :D Men jag ska snart iväg och tävla, så jag tog fram tävlingsridbyxorna och provade dem för första gången på...
Svar
8
· Visningar
9 451
Senast: Miks
·
Utrustning Nu har jag blivit less på att jaga efter ett par billiga, PASSANDE ridbyxor, så jag ger upp och töjer på budgeten lite för att skaffa...
Svar
6
· Visningar
3 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka