Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jihooo, lyckades sitta på huk nu, fast bara en kort stund.
Då kanske det finns hopp då?
Diskuterade med min elektro-terapeut (som är ryttare) och hon tyckte jag skulle träna mer av det i sommar.
Själv gick hon ner och visa, lätt som en plätt
Jag kunde inte ha sagt det bätter själv.
Och som Saint säger, ANDNINGEN, glöm inte att andas. Djupandning - in genom näsan - o ut genom näsa o mun. SÅNG är en väldigt avslappande övning och där får man ju heller inte glömma att andas... för då låter det underligt...
Ta mig till havet, samt Mälarö kyrka är låtar man kan "drilla" hur länge som helst, för att få en mjuk känsla.
*Hum hum hum hum hum hum...*
Har varit ute på ett skrittpass redan och ska ut igen lite senare i kväll. Utan *hum hum* kommer jag sitta i en grantopp just nu... Med ung 24-åring laddad till max... *harkel*
Jag fattade det som man ska "kissa-i-skogen-huka"? Eller ska man mer stå upp, fast på huk? Fattar någon alls hur jag menar
Om det är alternativ 1 som är det korrekta är det superenkelt, så sitter jag alltid när jag hukar. Alternativ två är lite jäkligare, i all fall i arbetsbyxorna (de är för stora och åker ner, är i vägen helt enkelt!) men det sträcker skönt i benen
"Kiss-i-skogen-huka" det är inga problem. Jag är så överrörlig både här och där att jag kan sitta så, tills benen somnar... men problemet kommer när jag ska resa på mig... Då får jag lägga mig på sidan, åla runt på magen och kravla mig upp mot en dörrkarm, stol, hästben, eller vad som finns i närheten... DÅÅÅ vore det bra med snygga, välmusklade gentlemän till karlar. Men de är sällsynta i mina trakter.
"Snygg gentleman med stark rygg och god balans sökes av kvinna som ofta fastnar i en Kiss-i-skogen-hukning."
Fanken, nu fick jag hjärtklappning också. Jag får lägga till, "även god kunnighet i hjärt-lungräddning önskas, särskilt mun mot mun-metoden..."