Sv: lösdrift

Alltså, om du vill fortsätta att använda fel ord, så gör för allt i världen det. Jag bryr mig inte.
Men sluta kritisera mig för att jag använder rätt!!

LIA

Sv: lösdrift

Men jag anser att jag använder rätt ord, om inte annat för att min omgivning använder samma, vi har gjort det i många år och det här är första gången någon påpekar att det är fel eller ens påstår att det skulle heta något annat. Vill någon besserwisser påstå att jag har fel så får denne göra det, men någon respekt för personen inger det inte snarare tvärrt om.

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 813
Senast: EZMK
·
Anläggning Vad är egentligen normal/okej standard när det kommer till lösdrifter och gödselhantering? Jag hittar inte så bra i Jordbruksverkets... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 610
Senast: Marty
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
14 199
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 241
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka