lösdrift-inne

M

mai

va e bäst lösdrift-inne,
Nackdelar/fördelar.
vad e bra för gammla hästar, hästar men nått som kräver nånting special, arbeande osv.
 
Sv: lösdrift-inne

lösdrift är bäst har jag kommit på , på senare dar . har alltid haft mitt tävlande fullblodsto ute direkt efter start och har aldrig varit stel efter lopp . men nu är hon bara skogshäst och går på lösdrift hemma ,hon stog i box när hon tävlade ,men älskar utelivet och har nu en egen ponny hemma . så jag älskar mitt stall .:love: bra för unga gammla ja alla slags hästar tveka inte den tid du la på mockning kan du borsta i stället på din ögon sten det gör jag .
 
Sv: lösdrift-inne

Älskar lösdriften jag,mindre arbete hästen har inte blivit sjuk el någe man spar sin egen kropp och hästens skulle jag tro :D

Fick hem en kille igår men tunn tunn päls så de blir väl att täcka honom men han ska ochså gå på lösdriften :D
Nackdel kan ju vara just när de är som kallast att man själv fryser och har svårt att göra ordniong hästen,men nja jag ser ingen nackdel faktiskt bara de har ligghall mat å vatten att tillgå dygnet runt så :D
 
Sv: lösdrift-inne

Vad exakt är det för arbete med en lösdrift?
Behöver man t.ex. mocka i hagen?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: iliedtoday
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
565
Senast: Myzan87
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp