Sv: Lösa hingstar, vad gör man då?
Men ston bryter sig inte ut och hoppar på andra hästar.
(inte lika gärna som hingstar iallafall) Och det är ju det som tråden handlar om, och vad man skulle göra. Det är väl ingen som har sagt att hingstar är monster? Personligen tycker jag ( i regel) bättre om hingstar är om ston.
Nafayette skrev:HAde nog hoppat av hästen och försökt mota bort hingsten.
MEN!
Igentligen förstår jag inte problemet. För om märra inte är brunstig så är ju inte hingsten farlig på det sättet.
Snarare är det hingsten som skadas.
Så din rubrik hade varit mer intressant om du skrivit lösa hästar..eller lösa ston..
Hingstar ÄR inga monster. (det kan ston däremot vara)
Hingstar är hästar som alla andra.
Fast klart ärligare.Dom är känsligare och dom blir oftast ledsna och besvikna på folk som är för hårdhänta mot dom.
Får gång på gång bevisat i denna Bukefalosforum att HINGSTAR ÄR DINOSAURIER. FEL!!!
Dom som hävdar dylikt har ingen kunskap..i alla fall ingen kunskap om drygt tredjedelen av alla hästar..
D.v.s. hingstar.
Hingstar har skaffat sig ett dåligt rykte p.g.a. människors rädsla och totala okunnandet för dom.
Sorgligt..för hingsten.
AM
Men ston bryter sig inte ut och hoppar på andra hästar.
(inte lika gärna som hingstar iallafall) Och det är ju det som tråden handlar om, och vad man skulle göra. Det är väl ingen som har sagt att hingstar är monster? Personligen tycker jag ( i regel) bättre om hingstar är om ston.