Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är ju bara 1 år och jag har bara haft honom i drygt 3 veckor, svullnaden kom efter en dryg vecka efter att jag hade hämtat honom
Han är helt fantastisk på alla sätt så jag vill ju ge honom alla chanser.
Någon Tomaz på Ultuna som enligt chefsvet är väldigt skicklig och har gått bredvid en av världens bästa kirurger. Vet sa oxå att om ledbrosket är skadat så är prognosen dålig, är däremot ledbrosket intakt så har han 95% chans att bli helt återställd.
Vad är det för fel på din häst nu?
Vad skönt blir glad att höra att det förmodligen inte kommer att bli några problem.
Angående en annan tråd här på hästvård om kissing spines där vi diskuterar avel. Visst är det så att man inte får godkänna en hingst som är opererad för lösa benbitar? Jag hade ju mina funderingar på att försöka få honom godkänd då han har en väldigt bra stam och verkar bli snygg, men nu med fasit i hand så vill jag ju inte föra vidare några problem, så det är väl lika bra att kastrera..
Men det är ok att ha honom ute förutsatt att det inte är större än ca 9 kvadratmeter även i början? Eller måste han stå inne i början? Du skrev box/boxhage så jag vill bara klargöra så att jag har fattat rätt![]()
Lite OT, täcker försäkringen en sådan operation? har hört både och nämligen