Lösa benbitar.

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Sussie918
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 613
S

Sussie918

Ni som har efter en röntgen innan försäljning av er häst har fått svaret att er häst har lösa benibitar..
Hur har det funkat med försäljningen? Har ni opererat bort dessa och vad har slut resultatet blivit? Har hästen kunnat bli såld för samma priser som ni tänkt eller har ni "förorat" mycket på det?

Sv: Lösa benbitar.

Lösa benbitar i båda haserna bak, bortopererade med 100 % gott resultat = fullt återställd. Intresse från spekulanter därefter mycket ljumt, såld till sist till hälften av förmodat pris om den inte hade haft benbitarna.

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 618
Hästvård Är det någon som opererat kissing spines i närtid? Vad har resultatet blivit? Vart och vem utförde operationen och varför blev det...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Grazing
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 874
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
596
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka