lös i magen ****

Y

ylv4

Det är så rörigt om man kommer in i mitten av ett "samtal" angående "lös i magen" osv....

Så min fråga är att min häst är alltid lite lös i magen ibland mer och ibland mindre. Finns det något man kan ge henne ??

Mvh ylva :)

Sv: lös i magen ****

Hej det jag har upplevt funkat bäst är nåt som heter mikrobalans är en vit burk med röd text. Har hjälpt mina hästar jättebra så det rekommenderar jag varmt att köpa är som filmjölk fast i pulver form med alla dessa bra egenskaper. Leta på internet så hittar du återförsäljare börjes säljer det. www.borjes-tingsryd.com eller www.faglasang.com har det med men de har nog inte det på nätet utan du får ringa en burk kostar ca 3-350 kr räcker cA 2 månader men 1 burk brukar räcka.

Tack så hemskt mkt :D då kan jag åka till börjes nån dag bor inte så långt ifrån :idea:

Hej ja gör det men de har en anna sort med som är liknade som man bara får ge i 5 dagar köp inte den för den är inte bra.

Liknande trådar

Hästvård Ni som har erfarenhet av hästar som är lösa i magen, vad är era bästa tips på preparat som hjälper magen att komma i balans och...
2
Svar
31
· Visningar
2 277
Senast: AbCdE
·
Hundhälsa Oskar har ibland skov med rejält hård mage. Som nu. Jag ger ibland paraffinolja som ju inte tas upp av kroppen. Hjälper marginellt.Han...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 156
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: Hoarfrost
·
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka