Lös i magen:(

annie_cool

Trådstartare
Hejsan har upptäckt att ett av mina ston är lös i magen.Upptäckte det när jag mockade hennes avföring var lös och rinnig.Så jag mockade allt som jag fick bort. Sen så tog jag in henne i hagen lyfter svansen och ser att det hade runnit i hennes svans. Vet inte varför hon hade så lös avföring. Hon äter de vanliga fodret och inga andra förändringar har skett. Hon är mycket bra i hull. Så vad tror ni vad det kan bero på?

Sv: Lös i magen:(

Kan hon ha hittat något i hagen som inte arit så hälsosamt, typ gammalt hö som legat kvar eller något annat som "övervintrat" och kommit fram?

Det har jag inte tänkt på.kanske ska ta gå ut och se efter i hagen om jag hittar nått. .

Idag är läget värre med henne. Hon är nedstämnd och mycket slö . Har pratat med vet och han sa att jag skulle ge henne a-fil. Och ha koll på henne.

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
372
Senast: Malva1978
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
592
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 445
Senast: ii-ssa
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka