Singoalla
Trådstartare
Jag vet inte om den här tråden hör hemma här eller på hund, men det fick bli här. För ett par veckor sedan upptäckte jag små bett på kroppen och trodde först det var små myggbett, tills jag efter några dagar märkte att det var något annat litet kryp som gnagt på mig. Innan helgen dök det upp på pojkvän också. Nu igår så skrev min expojkvän att han fått loppbett, så det måste vara vår hund. Hunden är det enda som rört sig mellan mig och exet så det logiska är hundloppa. Saken är den att hund verkar helt oberörd. Jag hittar varken loppor eller bett på honom, och han kliar sig nästan aldrig. Dock hittade jag en liten jävla loppa på badrumshandduken igår.
Kan det vara andra loppor? Ska jag behandla hund för loppor trots att han inte visar några tecken på att ha det? Samtidigt, vad är oddsen på att en annan loppa kan ha tagit sig hem till exet? Vi andra är bitna i alla fall, och idag blir det storstädning och tvätt av ALLT här hemma.
Kan det vara andra loppor? Ska jag behandla hund för loppor trots att han inte visar några tecken på att ha det? Samtidigt, vad är oddsen på att en annan loppa kan ha tagit sig hem till exet? Vi andra är bitna i alla fall, och idag blir det storstädning och tvätt av ALLT här hemma.