N

Naggur

vart kan man få tag på de??? på vanliga "hästfoder butiker" eller?
 
Sv: loppfrö?

Jag brukar köpa i vanlig mataffär. Bl a Risenta (gula påsar finns massa olika frön, bönor o dyl) har, sist köpte jag GoGreen (på ICA) som var någor billigare.
 
Sv: loppfrö?

de finns att köpa på ica och konsum, dock i små förpackningar( 300g) psyllalium frön heter de också tror jag.
Granngården har börjat få in frön de med =)
man ska kunna köpa 4,2 kg för 281 kr.

hopps du hittar fröna =)
 
Sv: loppfrö?

tack för svaren. min foderbutik skulle beställa hem men de kommer inte förens på tidigast fredag. så man kanske ska köpa på mataffären så länge...
 
Sv: loppfrö?

199?!? för 5 kg? hon jag snackade me sa att typ 1 kg kostade lika mycket. vilket märke har du? det här va doddson(tror de stavas så)
 
Sv: loppfrö?

hm okej. får hoppas att det inte var så dyrt som hon trodde. lapparna hon hade var nämligen på engelska så hon visste inte vilken det var så hon skulle ringa dom. men men vad gör man inte för sin älskade häst:love:
 
Sv: loppfrö?

Jag säljer, Rosenlundsfoder Laholm. Det kostar 50:- kg.
Dodsons är dyrare. Åf för dem med...
Lycka till
 
Sv: loppfrö?

Rosenlund skrev:
Jag säljer, Rosenlundsfoder Laholm. Det kostar 50:- kg.
Dodsons är dyrare. Åf för dem med...
Lycka till

Okej=) du har inte möjlighet att skicka på posten?=)
 
Sv: loppfrö?

Det finns ett ställe som heter Steneberg Hästeri som säljer loppfrön eller physsillium frön som det egentligen heter. Jag vet inte om de säljer direkt till kund. Jag har köpt mina frön i vår foderbutik i byn, men fröna kommer från Steneberg. PM:a mig om du vill ha telefonnumret till dem.
 
Sv: loppfrö?

hejzan skrev:
www.borgebykryddgard.m.se

Loppfrö: 32 kr/kg
25 kg för 655 kr (dvs 26,20 kr/kg)

Verkar billigast! Har även billiga örter om man vill ha sånt!

Tackar tackar! ska nog beställa därifrån=) hehe köpte en liten påse på Willys idag. 300g för typ 30 spänn. känns billigare å beställa därifrån då=)
 

Liknande trådar

Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 008
Mat Långfil är den enda fil jag äter. Det är min mellanmålsfil och efterrätt. Butik efter butik har slutat med den i sortimentet. Finns den...
2
Svar
22
· Visningar
1 236
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
Svar
8
· Visningar
1 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp