Lön på ridskola

C

Cheenookie

Hej! Är det någon här som vet vad en ridskolechef med lång erfarenhet o högskoleutbildning har i månadslön ca?

Jag tror att Godrofenia säger att det är 20 laxar efter skatt. Det måste vara väldigt högt över genomsnittet!
/ Miranda

Det finns nog inte så många med lång erfarenhet som har högskoleutbildning, i så fall har de erfarenheten före utbildningen! De som är utbildade för sådär 20 år sedan har väl RIK III, långa kursen eller liknade?

Sedan är det säker väldigt stor skillnad på att vara ridskolechef på ridskolan med 6 hästar, utebana och lektioner tre dagar i veckan jämfört med i en storstad på en anläggning med 3 maneger, ett helt gäng med instruktörer och hundratals ryttare varje vecka...

Jag vet inte...vet en som jobbar som ridskolechef...och innan jobbade hon som enbart ridlärare...enligt henne så ska hon inte tjäna mer än + 500 kr mer i månaden som ridskolechef mot vad hon tjänade innan som "bara" ridlärare"...sant? :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 508
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 448
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 096
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama