Lokselen från BOLE?

K

Kockan

Någon som har en sådan eller vet något om den?
Den är ju så himla billig (runt 2000kr) så kvalite'n kanske inte är den bästa?
Ska dra rockard och ev släde.

Sv: Lokselen från BOLE?

Jag har köpt en sån, den är helt OK för det priset. Passade min shettis bra (han är 97 cm hög). Däremot är den nog i minsta laget för en större shettis.

Sv: Lokselen från BOLE?

Vi ska ha en sele till våran maxade c-ponny och till vår blivande d-ponny. Kanske man ska dra till med stl cob då? C-ponnyn är ganska krallig.
Har kollat på endel begagnat, men mycket är gammalt och torrt i lädret, så en ny av den kvalitet som Bole har på sina kanske är bättre.
Har en från Tärnsjö till min stora häst, men har inte råd med en sån jusst nu. :(

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Cattis_E
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 492
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
374
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama