Lokallicens

AnnaKarinA

Trådstartare
Har absolut ingen aning om detta kom rätt, men men ;)
Jag vill lösa lokallicens för i år, har haft i ett par år nu men lyckats glömma bort hur man gör. Min ridklubb verkar ha gått på sem, (ringt varje dag sen början på förra veckan o varit där 3 ggr) men visst är det till Ridsportförbundet man betalar? (som oxå har stängt nu såklart :crazy: )
Kan jag betala in till dom "hemifrån" eller måste jag ha nåt inb.kort från klubben? Mvh. senilusanonymus :D

Sv: Lokallicens

Ja, nu skiter jag i om dom är på semester i utlandet allihop, ge miiiiig pappret!!! *s* Tävlingssugen ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 314
Senast: lizzie
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 473
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 563
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka