Loka har gjort ett hyss....!!!

Skogstrollet

Trådstartare
Äntligen händer det lite djävulskap här hemma igen!! :banana:

Nja, så farligt var det väl inte, hon åt upp disksvampen jag diskar kattmatskålarna med när jag var till affären en sväng. Luktar det gott så måste det smaka gott...? Eller...

Hur mycket förstoppning kan en sån liten fyrkant åstadkomma? Nu förvisso (förhoppningsvis) i bitar, men ändå. Hittade lite smulor på köksgolvet så hon har ju inte svalt den hel iaf. (Då hade jag väl inte märkt något och bara svurit över att jag kastat svampen igen. Eller ja - igen förresten? Kan ju ha hänt förut...)

Jag saknar faktiskt hysseriet. Billie och Loka var duktiga på hyss. Loka på egen hand är inte lika hyssig.

Sv: Loka har gjort ett hyss....!!!

Chivas satt i sig pustsvampen i stallet, den hade ju lite olja på sig. Smaskens! Det hände ingenting.
Du kan ju olja in din svamp också om du är orolig, men jag tror också att de blir så små bitar. Eller gardera med lite sparris till kvällsmålet.

(Olja in svampen och sparris till kvällsmat, lät ju som värsta receptet)

Våran tidigare hund åt upp en sån där biltvättsvamp,den kom ut,inga problem!

Men du vet,vovven får långtråkigt i sin lilla boning när du far iväg och handlar,det är ju inte så stort utrymme..:eek: :laugh:

20136459.jpg

Finns plats nog att jaga svansen på härinne, det tycker jag duger..! ;)

Jag har hittat svampen!! Hon hade bara gnagt lite på den och sen gömt den i sin bädd för ett senare snack.

Fan, tråkiga hyssfria hund... *suck*

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka