ASKAPLASKA
Trådstartare
För ungefär fyra år sen försvann min älskade Snibben. Hon bara inte kom hem något mer och jag förstod från första stund att något hänt henne. Ett par dagar senare hittade vi henne, död. Förmodligen tagen av ett annat djur, det var bara rester av henne.
Min älskade superkatt!
Det tog drygt ett år innan vi orkade skaffa en ny katt, vår bästis var ju borta och ingen kunde ersätta henne!
Nu har vi iallafall en liten "Randbralla" (döpt efter sina randiga ben).
Tyvärr kan jag inte riktigt njuta fullt ut av kattlivet för jag blir fullkomligt livrädd så fort Brallan inte sitter utanför dörren när jag förväntar mig det!
I natt var jag tex ute kl 4 och letade som en jäkla tonårsmamma! Jag kan knappt sova om katten inte följer sina rutiner och kommer hem när han ska! Alla minnen från när Snibben försvann kommer tillbaka.
Nån annan som är lika löjlig som jag?
Min älskade superkatt!
Det tog drygt ett år innan vi orkade skaffa en ny katt, vår bästis var ju borta och ingen kunde ersätta henne!
Nu har vi iallafall en liten "Randbralla" (döpt efter sina randiga ben).
Tyvärr kan jag inte riktigt njuta fullt ut av kattlivet för jag blir fullkomligt livrädd så fort Brallan inte sitter utanför dörren när jag förväntar mig det!
I natt var jag tex ute kl 4 och letade som en jäkla tonårsmamma! Jag kan knappt sova om katten inte följer sina rutiner och kommer hem när han ska! Alla minnen från när Snibben försvann kommer tillbaka.
Nån annan som är lika löjlig som jag?