Loggas ut från internet

T

Thisiswhy

Har ett problem med min dator till det trådlösa nätverket hemma.

Alla andra datorer fungerar mot internet utan problem. Det är bara min som krånglar. Problemet är att efter att jag loggar in på internet så loggas jag ut igen efter 5-10 min. Därför måste jag logga in om och om igen eftersom jag hela tiden loggas ut.
Ibland loggas jag ut igen i några sekunder och den loggar sedan in automatiskt men oftast måste jag skriva in lösenordet och sedan logga in manuellt.

När jag försöker reparera nätverket så står det att IP-adressen inte kan förnyas.

Någon som har någon idé på vad som kan fungera?

Riktigt irriterande att behöva logga in 6-10 gånger per timme :crazy:

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Fideli
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 822
Senast: Sezziyanen
·
IT & mobiler Fick detta mail. Är det på riktigt eller ett kapningsförsök? Nån som fått nåt liknande? "Hej Xxxxxx! Någon försökte nyligen logga...
Svar
13
· Visningar
2 077
Senast: Dandylinn
·
IT & mobiler Min dator kommer inte riktigt helt överens med mitt internet. Många gånger när jag slår i gång datorn så loggar den in på nätet just som...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama