Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför logga ut?
På min bibbla kommer man bara åt internet genom att slå in lånekortets nummer + kod. På många arbetsplatser kommer man bara åt internet genom att föra in sitt id i tangentbordet + personlig kod.Finns väl många anledningar. En allmän dator typ bibblan, en lånad dator av familj/vän, man vill inte att någon annan ska vara inne och snoka, man vill inte att någon annan använder ens konto m.m.
Men spela roll om du vill logga ut eller inte eller ser ett problem eller inte? Det är väl helt irrelevant?På min bibbla kommer man bara åt internet genom att slå in lånekortets nummer + kod. På många arbetsplatser kommer man bara åt internet genom att föra in sitt id i tangentbordet + personlig kod.
I hemmet kan man skapa individuella konton till varje familjemedlem, så jag ser faktiskt inte problemet om du nu inte loggar ut från nätverket när du lämnar datorn olåst.
På min bibbla kommer man bara åt internet genom att slå in lånekortets nummer + kod. På många arbetsplatser kommer man bara åt internet genom att föra in sitt id i tangentbordet + personlig kod.
I hemmet kan man skapa individuella konton till varje familjemedlem, så jag ser faktiskt inte problemet om du nu inte loggar ut från nätverket när du lämnar datorn olåst.
Jag påpekade bara att det inte var ett problem o gav exempel på olika sätt att inte få problem för att man inte loggar ut. Att man inte vill logga ut har jag full förståelse för.Uppenbarligen finns det ju en anledning till att man vill det eftersom TS vill göra det. Det är väl inget problem direkt kan jag tycka.
Varför göra det så krångligt att logga ut från buke?