Logga in annan användare

M

Mozzarella

Hur gör man om man vill logga in som en annan användare (vi är två som delar på datorn och har varsitt konto på Bukefalos)?

Jag blir automatiskt inloggad och det hjälper inte att jag raderar bukefalos-cookien. :mad:

Sv: Logga in annan användare

Ja, men det hjälper inte. Om jag loggar ut och sedan klickar på "Bukefalos hem" (eller vad det står) så blir jag automatiskt inloggad igen.

Det borde finnas en "Logga in"-funktion direkt när man har loggat ut.

Om jag loggar ut så får jag välja om jag vill gå dit jag var när jag logga ur elle rom jag vill gå till forumets huvudsida. Väljer jag då att gå till forumets huvudsida så är jag urloggad. Blir det inte så för dig?

Du har antagligen kryssat i den lilla rutan "kom ihåg mig" vig inloggningen. Ta bort det så blir du inte automatiskt inloggad.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar